luni, 18 mai 2009

Prajitura cu fructe

Aseara am facut o prajitura cu fructe. Simpla. Nici nu mai stiu de unde am reteta, nu este a mea.

Prajiturile de acest gen mi se dezumflau imediat ce le scoteam din cuptor, aceasta e singura reteta care imi iese la sigur. Se pot folosi orice fel de fructe (eu am pus fructe de padure, congelate).



Ingrediente:

-7 oua

-7 linguri de apa

-7 linguri de ulei

-o cana si jumatate de faina

-o cana de zahar

-1 plic de praf de copt

-1 plic de zahar vanilat

-un praf de sare

-fructe (proaspete sau congelate - nu e necesara decongelarea!)



Preparare:

Zaharul, vanilia si apa se pun intr-o craticioara, pe foc, pana rezulta un sirop subtire. In acest timp, albusurile se bat spuma cu un praf de sare. Cand spuma e tare se toarna deasupra siropul de zahar si se amesteca 1 minut. Se adauga pe rand: uleiul, galbenusurile batute, praful de copt si faina, amestecand usor dupa fiecare.

Compozitia se toarna intr-o tava unsa si tapetata (sau cu hartie de copt). Deasupra se pun fructele, distribuite in mod egal.

Se pune la copt, 5 minute la foc mai tare si inca vreo 30-35 la foc mic spre mediu. (Eu fac testul cu scobitoarea :) si asa vad cand este gata, plus ca se desprinde usor de pe marginea tavii).

Se taie dupa ce s-a racit si se poate servi pudrata cu zahar.



Poze cu fiecare etapa nu am, doar cu produsul final. :)






Niciun comentariu: